30 Weken #11

 

30 Weken

Photo Challenge

van

Satur9

#11 –

Brievenbus

 

Brievenbus is wat Anne ons vraagt vandaag…. nou ehhh wij hebben een gleuf in de deur en daar houdt t mee op, niks bijzonders dus, ik sla over, dacht ik… maar de kriebel bleef en dus dook ik mijn archief in… niks te vinden…  tot ik vannacht ergens in mijn droom in mijn eigen gang bij mijn voordeur stond en ik naar de brievenbus keek en ik iets op de mat zag liggen…..

Een herinnering die in die droom weer opdook:
Een paar jaar geleden alweer kwam ik op een dag thuis en lag er een doosje op de mat in de gang onder mijn brievenbus…  Ik wist niet wat ik zag, ik verwachtte ook niks want er was niks onderweg…  Tot ik het openmaakte en zag dat het een doosje met bloemen was….

Brievenbusbloemen… tot op dat moment had ik er nog nooit van gehoord, maar sindsdien heb ik er al meerdere ontvangen en een grote veelvoud ervan zelf laten bezorgen bij anderen want ik ben natuurlijk niet de enige die van bloemen houd of wel dan glimlach.

En bloemen krijgen vindt ook iedereen leuk toch, nou ja bijna iedereen dan want ik ken iemand die dat niet leuk vindt maar toch…. en brievenbusbloemen op de mat vinden vond ik toen een feestje, en dat vind ik nog steeds!!

Dus Anne, bij deze.. mijn brievenbusdeelname

24 gedachten over “30 Weken #11

  1. Ook hier lagen wel eens brievenbusbloemen op de mat. Zowel échte bloemen als nog in zaadvorm. Bij de zaadje lukt het niet altijd om de bloemen toto leven te wekken , maar dat kán natuurlijk aan mijn vingers liggen., die moeten wel een beetje groen zijn natuurlijk.

    Geliked door 1 persoon

    • 😉 Dank je wel Lieve Ivonne, ik zal ze op een vaas zetten en koesteren hoor

      IK wens jou en de jouwen uiteraard hetzelfde van harte toe, zwaaaiii

      Like

    • OH joh?

      Toen ik het voor het eerst ontdekte waren het alleen maar rozen .. rood of wit… inmiddels kun je tal va bloemensoorten zo laten bezorgen.. en zelfs complete arrangementen met vaasjes etc erbij… .en ik heb het al vaak gedaan en ben nog nooit teleurgesteld in de kwaliteit, het is echt heel leuk om te doen, zowel geven als ontvangen. (google maar op op brievenbusbloemen.nl of bloompost.nl of zoiets)

      Ja ik d8 al wel dat je deze afwijking niet zo vervelend zou vinden 😉

      Dank je wel

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.