6WM1B #3.2

6 Woorden Met 1 Beeld:
~ 2-wekelijkse Schrijf-Foto-Uitdaging op donderdag

~ ~ 15-4-2012: Joke /   ~ 16-02-2013 Marion

~  Thema 17 september 2020: Mot

Vanaf 15 april 2012 daagde Joke ons 64x uit een verhaal te schrijven in 6 woorden met 1 afbeelding. Vanaf 16 februari 2013 deed Marion dat 173 keer. Vanaf 3 september 2020, mag ik dat doen -zie HIER

Heb je een mooi verhaal op je blog gepubliceerd?  Mogen anderen & ik het komen lezen?
Laat dan ook je link achter in een reactie en volg het voorbeeld van:
MARION & BEA & SATUR9 & PETER & VIEF & LIESBETH & ANNEMARIE & JEANNE & jou?

 

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Mijn eigen bijdrage:

Knokt  mee in onzichtbare,  essentiële strijd.

30 gedachten over “6WM1B #3.2

    • Goedemorgen Karel

      Ja hun aantal daalt.. maar dat is met alle aantallen van levende wezens zo… met dank aan die 2 bener die zich mens noemt maar het ware beest is…. geld voor alles en te weinig mensen beseffen dat elk wezen schakel in een ketting is, haal je schakels weg, zal de ketting breken

      Like

  1. Dag Melody,

    wel spannend, een zes-woord-verhaal.
    Maar ik ben toch teveel “ouwehoer”… zes woorden vind ik erg moeilijk…
    knap dus, deze ook van jou.
    En die foto erbij…

    Groetjes!

    Like

    • Jah…. .en ‘men’ is al weer hard op weg om ook dit diertje uit te roeien want men heeft er ‘last’ van …. ergens geen ‘last’ van hebben is naturlijk het doel dat alles rechtvaardigt, ook het verder ruïneren van onze planeet ….. Dank je wel lieverd.

      Fijn, ik kom er aan.

      Like

    • Dank je wel Bea.

      Ik zag het.. het lukte mij ook niet in 1e instantie en na nog een keer proberen wel, ik heb geen idee wat er de oorzaak van is, sorry.

      Dank je wel dus voor het plaatsen van je link hier, ik kom eraan.

      Like

    • Jah tot mijn grote ergernis kan ik niet de oorzaak vinden… ik heb het script eruit gehaald en zal de volgende keer een andere kiezen…

      dank je wel voor al je moeite !!

      Like

    • Dit is de Buxusmot, door velen verfoeid inmiddels….. door buxusfans dan met name

      Hier vliegt er af en toe eentje binnen, zoals deze… meestal is Merry daar schuldig aan want zij jaagt ze dan uit de tuin weg, en ipv naar buiten onder of over de poort door/heen jaagt ze ze in huis… net als dat ze ook vaak muizen, vogels en kikkers in huis brengt maar die zijn dan al dood.

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.