30 Weken #10

 

30 Weken

Photo Challenge

an Satur9

 

#10 – Oud

 

(Schloss Bentheim...  slaapkamer van prinses Juliana uit haar kindertijd)

20 gedachten over “30 Weken #10

    • Dank je wel… het is een mooie slot dat op een steenworp afstand ligt van Tierpark Nordhorn… en vlakblij het slot, op de looproute er naar toe zit een konditorei … (jummieee) … ideaal voor 1 dag uit !!

      Voor jou niet gezien de afstand maar voor mij wel omdat het voor mij amper 5 kwartier rijden is…

      Like

  1. Indrukwekkende foto’s van zowel de toegangspoort als de slaapkamer. Zou ze daar gelukkig geweest zijn? Of golden hier dezelfde strakke regels als thuis? Wel heel mooi oud!
    Liefs 💋

    Geliked door 1 persoon

    • Het is een prachtig slot, met heel mooie tuinen eromheen … (de Konditorei op loopafstand verhoogt niet de aantrekkingskracht hoor *grijns*)

      Ik weet het niet…. in de tijd dat zij kind was… met haar ouders,…. naar verluidt heeft ze het wel vaak als alternatief werkpaleis gebruik later toen ze koningin was…
      Ik was er al vaak en het ‘vreemde’ is dat de gidsen verschillende verhalen vertellen dus wat nou waar is en wat niet … geen idee maar het is er wel mooi en alleszins oogstrelend ongeacht in welk seizoen je er bent

      Like

  2. Goede morgen Melody, wat een beangstigende grote ruimte voor een kind, ik denk dat ze liever een iets knussere kamer had gehad. Het was altijd een bescheiden vrouw die zich niet zelf op de eerste plaats zette. Tenminste zo kwam ze wel over, lief en hartelijk. Maar ik heb haar natuurlijk nooit persoonlijk ontmoet. Maar eens in het echt gezien en toen knikte ze me vriendelijk toe (ik stond met nog wat kinderen in een soort erewacht, toen ze in ons plaatsje aankwam)

    Geliked door 1 persoon

    • Hallo Haba, ik heb geen idee…. ik ben alleen maar blij da tik niet zo’n leven heb hoeven leiden … lijkt me vreselijk om zo geboren te moeten worden en zo’n leven te moeten lijden/leiden

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.