Satur9’s Poto-Challenge 22 #7

Het thema dat Anne vandaag koos is “LIEFDE”.

Er is zoveel om lief te hebben.
Een hele wereld vol zelfs.

Maar…
Hoevéél is die liefde jou, mij, ons werkelijk waard?
Wat stelt die liefde nou écht voor?

Hoe lang nog kunnen we iets liefhebben als we er zelf alles aan doen om het zo snel  mogelijk te laten verdwijnen?

 

 

Heb én hou het goed  

22 gedachten over “Satur9’s Poto-Challenge 22 #7

    • Dank je wel.. jah ik vind dat er nog steeds te weinig aandacht voor is…. onder de mensen dan bedoel ik… het politieke gezever erover zet geen zoden aan de dijk

      Like

  1. Mooie waarschuwing, ik kende deze nog niet. Heb gisteren maar weer eens de hondenpoep geruimd die in het zand onder een boom lag op het pleintje waar de buurtkinderen spelen. Tegels met opdruk geen poep, hier spelen kinderen, lak an.
    En passant neem ik dan ook zwerfvuil mee. Met een bakker in de buurt die heerlijke broodjes verkoopt, schering en inslag ondanks twee prullenbakken voor de winkels, lak an.

    Geliked door 1 persoon

    • Jah het is erg irritant …. ik zie het onderweg ook … bij op- & afritten van snelwegen enzo… en soms denk ik, ik doe t niet meer (opruimen, helpt toch niks) maar ja heej…als iedereen zo denkt… denk ik dan weer… .en dus raap ik eht toch maar weer op …

      Like

    • Dank je wel!

      Ja vind ik ook… en het niet snappen, deel ik met je… en waarschijnlijk is het maar goed ook dat we dat niet snappen want wat voor mensen zouden wij zijn als we dat wel zouden snappen?

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.