Satur9’s Poto-Challenge 22 #9

Het thema dat Anne vandaag koos is “MOBIEL”.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat…

 

 

Heb én hou het goed  

24 gedachten over “Satur9’s Poto-Challenge 22 #9

  1. Das een schiere invulling Ko! Eergisteren kwam een scootmobilist op het trottoir naast me rijden en hij zei dat het hem verboden was me in te halen. ‘Ik mag niet harder dan stapvoets op de stoep’, zei hij. Ik vroeg hoe snel dat dan was, maar dat wist hij niet. (Misschien zat hij gewoon verlegen om een praatje. 🙂 ) De foto had ik al eens eerder gezien en hij blijft mooi. Het is een prachtige illustratie bij de gezegde: je niet uit het veld laten slaan.

    Geliked door 1 persoon

    • Dain.

      Zo’n verbod wordt wel eens uitgereikt door familieleden of ergo-therapeuten als iemand beginnend bestuurder is … dus helemaal raar is het niet maar wettelijk geldt die regel niet …. dus ik denk het laatste

      Het is mijn favoplekje, die Zonnetempel is speciaal.

      Dat zo wie zo, opgeven kan ‘morgen’ ook nog hè

      Geliked door 1 persoon

        • dat zal per persoon verschillen … ik heb er totaal geen moeite mee …

          Ik kan geen afstanden lopen dus of ik blijf in huis of ik ga de deur uit en kan vele afstanden afleggen terwijl ik gebruik maak van een scootmobiel…

          Ik snap niet waarom mensen moeite hebben met aanvaarding..dat aan de ene kant maar aan e andere kant ligt de oorzaak daarvan misschien wel in het feit dat ik al vanaf mijn pubertijd weet dat ik me moet overgeven aan hulpmiddelen als ik het huis uit wil… ik ben gaandeweg mijn leven een aantal keren verlamd geweest dus heb tijden in rolstoelen doorgebracht …….
          wat ik niet wil is mezelf onnodig in huis opsluiten… dat heb ik al genoeg gedaan toen ik geen controle kreeg over mijn agorafobie en dat gebeurt nog steeds genoeg als mijn hoofd in de verkeerde stand staat.. dus ik laat me niet opsluiten door een onwelwillend lichaam als ik dat kan vermijden door de scoot te gebruiken

          Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.