Blauwe Henny

Ik verwachtte een pakketje van de blauwe bolle… dus toen de brievenbus rammelde verwachtte ik ook een ‘plof’ op de mat die achter de voordeur op de grond ligt maar in plaats van één plof hoorde ik er twee.
Huh? twee??
En ja hoor, even later lagen er dus 2 bruine dozen op mijn schoot, beiden van de blauwe bolle.
Die ene klopte dus wel, maar die andere… daar snapte ik niks van.

Nou weet ik dat mijn ktg knap verrot is dus ik keek man aan en die zei: “heb je iets vergeten? Ik weet ook van niks, je moet niet bij mij wezen hoor”,
Ik pijnigde mijn hersens eventjes maar er ging geen luikje open en inmiddels weet ik uit ervaring dat langer pijnigen dat ook niet gaat doen dus opende ik de doos in kwestie en tot mijn verrassing vielen er 2 boeken op mijn schoot…

Tja en toen was ik wel even stil… ik zocht de boekjes af, ik zocht de doos af maar vond verder niets, geen indicatie op wie de afzender was. Ja oké de blauwe bolle natuurlijk maar dat was ‘slechts’ de tussenpersoon… De “Blauwe Henny” van de Surprise-Show is dé grote onbekende!

Wat een ontzettend leuke én bovenal lieve verrassing!
Héél hartelijk bedankt aan de gever -a la Henny Huisman met diens Surprise Surprise Show- die hopelijk hier leest!! 

 

 

Heb én hou het goed  

30 gedachten over “Blauwe Henny

  1. Leuke verrassing om die op je deurmat te vinden toch? Ik heb er helemaal niets mee te maken dus wie het weet mag het zeggen, maar je hebt nu twee boeken binnen i.p.v ééntje. Zou die blauwe bolle een feestje te vieren hebben? Je weet het niet natuurlijk.

    Geliked door 1 persoon

    • Nee hoor… ik had cbd besteld… dat zat in het andere doosje

      De surpriseshow was een show op tv jareeeeeeeeeeen geleden met Henny Huisman….

      en ja joh, natuurlijk ben ik er blij mee !

      Geliked door 1 persoon

      • aha je besteld olie en krijgt dat samen met die boeken , toe maar
        nu ik ben benieuwd of je er ooit achter komt van wie je die kreeg
        ja die Huisman is een bekende hé , maar die show geen idee

        Geliked door 1 persoon

        • Die olie zat in 1 doosje (die ene plof op de mat die ik dus verwachtte) en die 2 boeken zaten in het andere doosje van die 2e plof die ik niet verwachtte

          Ja ik ook…. afwachten maar …. moet je ff goegelen of tjoepen

          In die shows toen ..in de jaren 90….werden mensen verrast door Henny Huisman (ze waren dan voorgedragen door anderen) met de vervulling van een wens) met de meest uiteindelijke dingen.. oftewel ‘surprise suprise’

          Geliked door 1 persoon

  2. O dus jij hebt die boeken gekregen! Ik was de weg een beetje kwijt toen ik ze verstuurde. Beetje in het wilde weg er een naam en adres op gezet. Ze zijn gelukkig zeer goed terecht gekomen! Pak van mijn hart. Geniet er van! (Dit is natuurlijk een grapje. Behalve de laatste zin.)

    Geliked door 1 persoon

  3. Dat boek ‘Het mensenpark’ op jouw deurmat, dat snap ik wel, maar Matthijs van Nieuwkerk? Dat laatste krijg je cadeau als je voor 15 euro een boek koopt. Daarmee is het raadsel niet opgelost. Ik was het in elk geval niet. Misschien je ‘schoon’?

    Geliked door 1 persoon

    • 😉 dat 1e boek is een logisch iets inderdaad voor mensen die mij een beetje kennen… daar heb je gelijk in…. Het 2e boek zou ik zelf inderdaad niet zo snel gekocht hebben want ik loop niet zo weg met MvH maar anderzijds, het is een bundel met korte verhalen en de gever kent mijn leesprobleem en vanuit die optiek was het een perfecte gift. Ik ben in dat boek begonnen en nu halverwege, zitten leuke stukjes in, zondermeer!! Het zijn niet zijn schrijfsels hè, voor alle duideijkheid 😉

      Het raadsel is inmiddels opgelost hoor en nee het is niet mijn schoon, die zou zoiets nooit doen, geheel niet iets des Daphnes.

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.