WOT ~ Write On Thursday ~ #4

Irene’s  10e  WOT op 9 maart 2023 = “Kontje”

= = = = = = = = = =

 

“Nee Ko, niet weer!” Riep een stem met een grinnik in een poging haar streng toe te spreken. “We hadden afgesproken de komende albums kontvrij te laten zijn, toch?”.
‘Ja nou nee nou ehhhh wat moet ik dan als het me zo mooi voor de lens komt, kan ik het helpen dat ik deze kontjes wel leuk vindt, ja toch niet dan, nee toch?!’.
Met een zucht, en wederom ook die grinnik, vervolgde de stem: “oké oké, jij je zin, dan doen we voor het volgende album wel weer een nieuwe poging”
Gaat ons toch niet lukken, sommige konten zijn gewoonweg te om op te vreten,
hetzij fotogeniek:


Hetzij letterlijk om op te eten.
Waarna ze de camera even uitzette en opzij legde om vervolgens haar broodtrommel uit de tas te vissen waarin zich meerdere broodkontjes bevonden die voorzien waren van een dikke laag gezouten roomboter en een nog dikkere laag pure hagelslag en een paar plakjes kokosbrood.
Kontjes… wie kan die nou echt weerstaan, mompelde ze even later met volle mond.
= = = = = = = = = =

 

Heb én hou het goed  

26 gedachten over “WOT ~ Write On Thursday ~ #4

  1. Goede morgen Melody, ik ben het eens met je wat betreft dat kontje brood + gezouten roomboter + hagelslag mmmm Verder is het kontje op je foto mooi, maar ik zou er niet in happen. Fijne vrijdag gewenst.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.