Photo Sunday ~ Smile


Photo Sunday

Zondag 9 juli:

GLIMLACH

 

“Glimlach” is het thema vandaag. Nouhou dáár kan ik wel weer iets mee. Enkele minuten na thuiskomst uit het ziekenhuis heb ik een tandpastaglimlach van oor tot oor a; zit het hele snoetje nog in de verdoving.

Enkele minuten na terugkomst uit het ziekenhuis /
A couple of minutes after returning home from hospital after dentalsurgery :

 

Lag al 8 weken te wachten…
Lied in waiting for 8 weeks to be put in my mouth

 

En 2 weken later…
2 weeks after surgery

 

 

Heb én hou het goed  

38 gedachten over “Photo Sunday ~ Smile

    • Dank je wel. Ik vind het zelf ook een hele verbetering… mijn lang haar weg, een nieuwe bril en dus een nieuw bekkie 😉 metamorfose in 3-voud

      Het doet minder zeer dan 2 weken geleden, dat zeker maar het kauwen is nog wel een dingetje, dat gaat nog maar matig. Maar ja, ik ben nogal een ongeduldig tiepje dus ik moet mezelf nog even vermannen

      Geliked door 1 persoon

        • Ach ja… valt wel mee hoor… ik weet niet beter immers. Ik was 10 toen het begon.. dus de tijd dat ik het doe is 5x zo lang als de tijd dat ik het niet deed

          Afgezien van of het werkt of niet… ik ben hartpatiënt, dat vraagt constant medicinale ondersteuning… heb een aantal ziektes aan de binnenkant en ben psychisch behoorlijk belast dus om alles een beetje in goede banen te houden kan k niet zonder die snoepjes

          Geliked door 1 persoon

  1. Je straalt helemaal, het spat van het scherm, zo leuk om te zien!
    Sinds gistermorgen weer op honk, nu druk met weer in het gareel te komen. De wasmachine draait overuren. De caravan staat weer spic en span voor de deur en gaat vanavond naar de stalling.

    Geliked door 1 persoon

    • 🙂 Je ziet dus hoe ik me voel… dat is mooi.

      Welkom thuis dan!! Jah dat hoort erbij hè, gelukkig heb je er eentje en hoef je niet alles op de hand te wassen

      Helemaal goed, wens haar maar een fijne rusttijd toe 🙂

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.