Photo Sunday ~ Horizon


Photo Sunday

Zondag 23 juli:

HORIZON

 

 

 

Heb én hou het goed  

40 gedachten over “Photo Sunday ~ Horizon

  1. Hey , dag Melody. Ik spring eens binnen om te vertellen, dat mijn vroegere blog is verwijderd, wegens te veel problemen. Ik heb ook een tijd geen blogs kunnen volgen. En ik wil maar zeggen dat ik nu een beetje terug ben, met een layout waar ik me geen weg mee weet>. het is een ramp. maar goed, er staan wel al een paar logjes op mijn nieuwe blog. Ik ga deze namiddag de uwe eens bijlezen. ( Ik zal veel werk hebben, haha ) Groetjes Christa
    grannybompie.wordpress.com

    Geliked door 1 persoon

    • Goedemorgen Haba, ja nou hè, was ik ook erg blij mee hoor toen ik zag dat het mij gelukt was dat beeld vast te leggen.

      Dank je wel, gaat vast lukken… wens ik jou ook

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.