Photo Sunday ~ Pier


Photo Sunday

Zondag 10 september:

PIER

 

 

 

Heb én hou het goed  

32 gedachten over “Photo Sunday ~ Pier

  1. net appje gehad 😦

    [17:27, 10-09-2023] Bert&Ria: Ben weer terug uit de VUMC
    [17:28, 10-09-2023] Bert&Ria: Voel me te ziek om bezoek te ontvangen. Kan ik niets meer plannen.
    [17:32, 10-09-2023] Bert&Ria: Mijn buik is weer opgezet door obstipatie van mijn darmen. Probeer nu met allerlei middelen de boel op gang te krijgen . Afwachten of dat mij verlichting geeft 🙋🏼‍♂️👋🙏❤️‍🩹
    [17:34, 10-09-2023] Bert&Ria: Zit ook heel veel lucht in mijn darmen wat de boel verstoort. Komt ook door de metastase die zitten te wroeten
    [17:35, 10-09-2023] Bert&Ria: @fietszwerver Kan jij dit ook aan Rob doorgeven, dan hoef ik niet alles dubbel te schrijven ✍️ 🙋🏼‍♂️🙏❤️

    Like

  2. Die steiger doet me denken aan de steigers hier in het Veerse Meer
    maar daar zitten wanneer er geen bootjes liggen aangemeerd meestal een stel eenden op te zonnen.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.