Photo Sunday ~ Metal


Photo Sunday

Zondag 15 oktober:

METAAL

 

 

 

Heb én hou het goed  

24 gedachten over “Photo Sunday ~ Metal

  1. Bij ons is heel slecht weer. Gelijk op de balkon hangbakken weg gehaald. En stoelen tafel helemaal ingepakt met hoezen. Opgeruimd. Later zal even onze balkon zien. Nu even niet…. Fijne dag verder.

    Geliked door 1 persoon

    • Hier wisselt het enorm en snel… .van dikke hoosbruien en koude harde wind naar beetje wind, droog en zonnig… zo onbetrouwbaar

      Ja dat snap ik…hier is ook al het eea opgeruimd

      Alles op zijn tijd, dank je wel jullie ook

      Like

  2. Rechtop in de wind, volgens mij is dat een liedje al zou ik daar alleen deze woorden van kennen. Maar dat is waar ik aan denk bij het zien van dit beeldje. Of misschien ook aan wandelingen die ik tegen de wind in soms langs het strand hier loop. Heerlijk vind ik dat . Maar al met al vind ik het een prachtig beeldje

    Geliked door 1 persoon

    • Ja dat was een songfestivalliedje van Marga Bult voor Nederland ergens in de jaren 90 ofzo geloof ik

      Dit kunstwerk was daar inderdaad wel een uitbeelding van… Dat is het ook zeker, ik had het graag in bezit gehad maar ja, neit te betalen

      Like

    • Ja dat snap ik gelijk wel…. .die kunstenaar (wiens naam ik niet meer weet sorry) maakte een hele serie rondom die dame en het ene wat nog mooier dan het andere …. zo even uit mijn hoofd waren er in dat deel van die kunsttuin een 10-tal kunstwerken van deze dame in tal van poses…

      Als die betekenis een positieve is dan ben ik er extra blij om.

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.