Photo Sunday ~ Stairs


Photo Sunday

Zondag 22 oktober:

TRAPPEN

 

 

 

Heb én hou het goed  

28 gedachten over “Photo Sunday ~ Stairs

  1. Die tegeltjes wil ik ook 😀
    Bij een trap vraag ik me altijd af waar ie naartoe leidt (naar boven of beneden, Einstein.) Maar nu vooral wat zich achter dat deurtje zit.
    Het ziet er prachtig uit!

    Geliked door 1 persoon

    • OHja zeker ik ook wel….

      Idem.. zal je niet verbazen

      De lift naar de voedingsschacht zodat personeel ‘ongezien’ de gasten konden bedienen

      Slot Zuilnen hè 😉

      Like

  2. @Karel

    Ja nou precies dat dus…. wij moesten natuurlijk opdraaien voor andermans schuld bijna 10 jaar lang, dat is nu gelukkig ook opgelost maar dat betekent wel dat we geen vette spaarrekening hebben
    Tuurlk komt het goed, wij hebben nog nooit opgegeven, gaan dat nu ook niet doen… maar het opzeggen van mijn dierentuinabo’s was dus ook al zo’n stap

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.