Photo Sunday ~ Sneeuw


Photo Sunday

Zondag 3 december: Sneeuw

 

 

 

Heb én hou het goed  

50 gedachten over “Photo Sunday ~ Sneeuw

  1. mogge Melody
    zo te zien laat Vanyar jou uit 😁
    daar ligt meer dan hier , hier nog ook maar niet 1 vlokje sneeuw gezien
    wel foto’s ontvangen uit Zwitserland , en ja dan moet jij nog ff sparen hihi

    Geliked door 1 persoon

  2. Hoopte voor mijzelf echt op een wandelingetje in de sneeuw vandaag hier in het verre Westen 🙂
    Maar nu is het alweer donker, dus mocht hier nog een pak(je) vallen, ik blijf lekker binnen.

    Geliked door 1 persoon

  3. Ik heb geen hondjes meer, maar het is fijn om samen buiten te zijn.
    Wandelen in de sneeuw, nou zoveel is hier nog niet gevallen.
    Wel klopt mijn hart, ik tel af naar 5 december. Hans

    Geliked door 1 persoon

    • Die tijd ligt ook in ons verschiet… maar daar wil ik nu nog even niet aan denken….

      Hier ook niet hoor… de foto’s zijn van februari 21

      Haha ja dat kan ik me voorstellen… stuur je me een foto, of blog je het voor/na het uitpakken ?

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.