Laatste uren

 

…hebben geslagen… nog een aantal te gaan die nagelbijtendspannend zijn…
Wie had het geluk het meest aan zijn of haar kant en scoorde heel fijn?
Nog even niet duidelijk; wie komt als winnaar uit de bus
want het sluitstuk is de 10e -en nog niet geklaarde- klus
Terwijl ik hier wakker werd in een witte wereld met dikke deken
mocht ik aan de slag met foto’s die in mijn mail neerstreken
Enkele blije verzenders en ontvangers lieten mij meedelen
In wat zij verstuurden en ontvingen doordat zij mee gingen spelen
Morgen zullen op de Sinter-Pieter-Klaas-Blog de winnaars bovenaan staan
en zullen Prijs-Bezorg-Pieten op pad gaan
Ik dank iedereen wel heel erg hartelijk voor diens enthousiasme en inzet
en twijfel niet aan de mate van iedere deelnemers pret!

 

Terwijl dames en heer wandelen gaan….  had Sneeuwman, Sint op Ozosnel met Hoofd-Piet tot hun knieën in de sneeuw bij hem op de stoep staan
Dit is wel meer in de richting hè Myriam *grinnikkkkk

 

 

Deelnemers Surprise-Actie:
Hans – & – Kakel – & – Karel – & – Margriet – & – Neeltje – & – Rietepietz

 

 

Deelnemers Sinterklaas-Spel
Aukje – & – Edward– & – EllyMay – & – Hans– & – Joanne – & – Kakel – & – Karel – & – Myriam – & – Robert – & – Rietepietz – & – Neeltje met Lenneke – & – Vonnie

 

 

Lees de verraste verhalen van de ontvangers: Hans – & – Neeltje – & – Rietepietz – & – Karel – & – Margriet  – & –

(mocht ik nog meer foto’s krijgen ivm Sinterklaas, dan voeg ik die uiteraard toe)

 

Heb én hou het goed  

30 gedachten over “Laatste uren

    • Hahaha kijk maar effe naar het filmpje dat ik zojuist aan dit blog toevoegde (en dat is nog bij ons in de wijk ook nog).. de open terreinen zien er ongetwijfeld beter uit maar niet die cm of 10 nog hoor

      Geliked door 1 persoon

    • Ja best wel… en onbe(t)reden ook nog wel te doen… mits je niet een logeehond hebt die jou met gemak ondersteboven trekt 😉 Zoals Senna graag doet als ze er zin in heeft en des te kouder het is, des te meer zin zij heeft aan gek doen. Vanyar weet ondertussen wel waar mijn kracht (niet) ligt dus die loopt los, of houdt mij in de gaten…. maar dat weet Senna (nog) niet.

      Like

    • Ja klopt… wellicht volgend jaar wel…. hoe dan ook, het plezier was weer groots en zal hopelijk ook na vandaag nog een tijdje na-& doorsudderen bij de deelnemers van beide ‘spellen’. Dank je well.

      Is dat zo? Nou kom maar gauw halen dan 😉

      Geliked door 1 persoon

  1. Je hebt iedere deelnemers gulle glimlachen ontfutseld. Ook veel geduld maar dat onderwerp slaan we over (-:
    Het was weer fantastisch om mee te doen, met allebei de spellen.
    Hier lag geen vlokje sneeuw. Bof jij ook eens!

    Geliked door 1 persoon

    • Dat was de bedoeling toch ook een beetje, het hoofddoel was (is altijd) het kinderhart dat van Sinterklaas en de bijbehorende spanning en verrassingen houdt, harder te laten kloppen.

      Haha ja ook mijn geduld werd aardig op de proef gesteld… en iets meer maar dat weet jij en noem ik hier dus niet

      Heel fijn te lezen skattie, kom maar halen, ik hoef t niet echt ….

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.