Photo Sunday ~ Coffee


Photo Sunday

Zondag 4 februari: Koffie

 

 

 

Heb én hou het goed  

38 gedachten over “Photo Sunday ~ Coffee

    • Hahaha ja hè… .

      Dit is een ‘koffie-special’ …. in dit geval in Burgers Zoo… heel veel restaurants bieden tegenwoordig verschillende specials aan… dit is bij uitstek mijn favoriet en Burgers Zoo maakt het het lekkerst klaar.

      Geliked door 1 persoon

    • Haha ja dat is het ook hoor…. maak ik thuis nooit .. .is en blijft een traktatie die ik alleen neem als ik in een zoo ben…. bij voorkeur die in Arnhem want daar maken ze de lekkerste specials

      Geliked door 1 persoon

    • Haha ja echt wel! Behalve dan wanneer je het dagelijks neemt want man oh man, calorieënbom tot en met en da’s niet goed hè.

      Ohh da’s jammer… ik ken er meer maar nee ik leef zelf op koffie 😉

      Dank je wel, jullie ook

      Like

  1. Mijn koffie drink ik al jaren gewoon zwart, dat vind ik het lekkerste, en slagroom daar hield ik als kind al niet van, saai mens ben ik dus. Voor mij dus geen extra’s op mijn koffie. Al snap ik wel dat veel mensen het water in de mond loopt bij het zien van deze foto.

    Geliked door 1 persoon

    • Is ook niks mis mee, zo drink ik het af en toe ook…

      je zegt ht zelf, ik hoef dat niet met je eens te zijn hè

      Haha dit is zo goddelijk lekker .. als traktatie af en toe…. echt iets om naar uit te kijken omdat ik het zelden doe

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.