Tot ziens WordPress – Welkom Blogspot

16 gedachten over “Tot ziens WordPress – Welkom Blogspot

    • Ja dat wist ik….zat eraan te komen… “up” betekent bij WP allang niet meer ‘omhoog = verbetering’ maar ‘down- omlaag’ terwijl de prijzen wel up gaan

      Dank je we, heel fijn.

      Like

  1. Succes bij Blogspot.

    Ik heb in 2019 de omgekeerde beweging gemaakt omdat WP bloggers niet konden reageren op mijn Blogspot blog. Ik heb dan ook alle oude blogberichten in één eenvoudige beweging geëxporteerd naar WP. Dat moet omgekeerd ook wel kunnen, vermoed ik?

    Geliked door 1 persoon

    • Dank je wel.

      Dat probleem is inmiddels opgelost, had ik begrepen toen ik nog die Amerikaanse foto-uitdaging leidde.

      Dat zou zo maar kunnen maar het is me teveel moeite want de enige die in die archieven duikt af en toe ben ik zelf. Daarbij heb ik een aantal keren die export meegemaakt en nog nooit ging dat vlekkeloos… dus ik laat dat maar mooi zo.
      Dit is dan straks een gratis blog dus de archieven staan me hier prima naar de zin 😉

      Geliked door 1 persoon

  2. Ik snap het maar vind het wel jammer. De site is erg rommelig nu lijkt het voor mij en niet zo makkelijk leesbaar op de telefoon zoals op de WP site het geval was.
    En ik moet nog kijken hoe ik jou kan volgen …

    Geliked door 1 persoon

    • Ik weet natuurlijk niet wat jij op jouw telefoon ziet maar mijn nieuwe blog op blogspot ziet er bij mij op de telefoon goed uit… het enige verschil is dat je mijn blog via een pc volledig ziet en op de telefoon telkens een ‘excerpt’ van elke post die je kunt openen door op de titel te klikken

      wat het volgen betreft… je kunt aan de onderkant van de linkerkolom een blauwe -abonneer-knop vinden

      Like

  3. Onderhoud van WP is geen ‘up’ meer maar een down. Jij bent snel verhuisd. Of je het ook zat bent… Ik volg je natuurlijk niet op je nieuwe blog (-:

    Geliked door 1 persoon

    • Haha ja zo iets ja…. ik was het al een tijdlang zat en de irritatie nam toe waar mijn blijdschap afnam en verdween
      Ik heb nooit veel tijd nodig om iets te beslissen, ik weet (bijna altijd) wat ik wil, en als ik ontdek dat dat kan is het snel klaar.

      nee joh, doe maar niet :-p ;-P

      Like

    • Dat is fijn, dank je wel.

      Eh ja misschien, geen idee. Kordaat is wel een eigenschap van me, ik heb nooit veel ‘denktijd’ over iets nodig, integendeel. Ik was mijn blogplezier kwijt en dat wilde ik terug…

      Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.