Lafbekken in hoofdletters

Terwijl Flutte en Grap-zó~niet~grappig-perhaus en hun schatjes hun vette konten nog dieper in het rode pluusj laten wegzakken… met een sigaar in de ene en een glas cognac in de andere hand… lekker hoog en droog in hun zwaar beveiligde kantoren  moeten hun slachtoffers zich maar staande zien te houden.


– Slachtoffers die in elkaar geslagen worden, beschoten, bestoken, bespuugd omdat ze doen wat hun werkgever hen opdraagt …
– Slachtoffers die al doodmoe zijn na bijna een jaar zorg voor covid en andere patiënten…
– Slachtoffers die hun zaak door de covid en fluttes wanbeleid naar de gallemiezen zagen gaan en nu met aan gruzels getrapt geslagen etc winkelpanden, meubilair etc zitten
Flutte en Grap-zó~niet~grappig-perhaus lopen niet die risico’s, worden niet zwaar onderbetaald voor hun werk etc etc etc

Op tal van plekken is de afgelopen uren schade aangericht die onherstelbaar is, zijn mensen gewond geraakt, zijn ziekenhuismedewerkers nog verder ondergewaardeerd en uitgebuit.

Onder het mom van ‘recht op protest’ en meer van die waanzin in onze ‘democratie’ wordt rebellie en vandalisme toegestaan.

Zorg, onderwijs én rechtspraak is tot op het bot uitgezogen en vervolgens wegbezuinigd. Immers, niet het slachtoffer van welk gebeuren ook heeft recht op hulp maar degene die hem/haar tot slachtoffer maakte want ja die had een moeilijke jeugd vroeger, straf maakt zo iemand niet beter, heeft recht op privacy en een volwaardige plek in de maatschappij (meer potentiële slachtoffers dan zo iemand ooit aankan, dus hoppa, leef je uit , dadersluilekkerland)

Gisteren sprak een deel van het volk schande over wat er gebeurde, nog steeds doet een deel dag om hun ongenoegen te uiten.  Je ziet vervolgens in het nieuws de hypocriete smoelwerken van Flutte en Grap-zó~niet~grappig-perhaus die het hele gebeuren  – voor het oog van het neerlands volk –  wél veroordelen maar het -nog steeds- niét nodig vinden in te grijpen.
Net als die 2 ‘heren’ en hun gevolg … zijn ook de daders enorme lafbekken.
Het enige verschil tussen die 2 groepen is dat de 1e door ons gekozen is én door ons betaald wordt voor hun wanbeleid en dat groep 2 wel het lef heeft wandaden uit te voeren maar te laf is om dat met bloot smoelwerk te doen.

Het is maandag 25 januari…
Nog 15 ‘avondklokken’ te gaan… officieel dan…

Zullen we een wedje leggen over hoeveel dagen het nog zal duren voordat de kleinste van de groepen lafbekken de avondklok van tafel veegt?

30 gedachten over “Lafbekken in hoofdletters

  1. Mij krijg je ’s avonds met geen zes trekpaarden de deur uit. Dan is m’n energie op. Maar nu begint het rond 21.00 uur toch te jeuken en wil ik naar buiten. Zónder Rosa. En dan alleen even de straat oversteken (-: Het gaat niet verder dan mijn fantasie.
    Dat ze in Urk een teststraat in brand hebben gestoken en in Eindhoven de ruiten van het ziekenhuis in wilden gooien.
    Het leek wel oorlog. NIET NORMAAL!
    Ik dacht dat ze in Urk zo gristelijk waren? “In ons dorp kent iedereen iedereen.” Nou, geef de raddraaiers aan bij de politie.
    Politiek van lik-me-vestje. De oppositie was fel tegen maar konden zich wel vinden in de verruiming van de avondklok met een halfuur. Heb je dan de ruggengraat van een tuinslang…Als ik Grapperhaus zie, moet ik aan zijn schoonmoeder denken. Niet meer serieus te nemen, deze man. Flutte: een ramp van een teflonman.

    Geliked door 1 persoon

    • Jah …J had gisteren ochtenddienst…. toen hij onderweg was raasde het verkeer om hem heen, bizar. Toen ik tijdens zijn werkuren met Vanyar buiten liep.. hoorde ik , as usual, oorverdovend gezoem van verkeer op de ringweg …

      En dan zopas die ‘puntjepuntjes’ op tv in het nieuws ‘nee het leger hoeft niet in te grijpen want we hebben prima politiemensen’…. ja joh, hun levens zijn jouw eigendom dus leef je uit … 😦 😦

      ❤ ❤

      Like

  2. ik kreeg al een vraag uit Bonn , wat die Hollanders bezielden , ik vroeg hoezo dat , had nog geen nieuws gezien
    nu begreep ik de vraag pppfffttt , wat een stelletje tuig 😦

    Geliked door 1 persoon

  3. Wat bezielt dergelijke halve garen, om vernielingen aan te richten omdat ze ’s avonds na negen binnen moeten blijven. Ik zou zeggen gooi het waterkanon vol met ijswater en zet er de spuit op en niet te zuinig. Zulk tuig mag van mij echt in elkaar geslagen worden, dan ben ik misschien te fel, maar dit zijn types die ik corona gun, zodat ze naar adem snakken. Of inderdaad het leger met rubber kogels en dan wel goed raak schieten. Ik vraag me altijd af wat voor soort lieden zijn dit, kijk iets jatten is ook fout, maar als iemand arm is zou ik dat nog begrijpen, maar de boel alleen maar vernielen, wie heeft daar nou wat aan?

    Geliked door 2 people

    • Ik kan met de beste wil ter wereld jouw vraag niet beantwoorden Haba… en aan de ene kant spijt me dat omdat ik nooit graag antwoorden schuldig blijf maar anderzijds spijt het me ook niet omdat dat betekent dat ik niet zo’n mens ben als zij

      Ik snap je helemaal hoor… van mij mogen ze in een aftands vliegtuig dat toch al afgedankt ergens weg staat te roesten enkele reis alcatraz krijgen… en dan vergeten die hap

      De vernielingen en plunderingen zijn te schandalig voor woorden, alsof die winkeleigenaren niet al genoeg ellende hebben gehad het afgelopen jaar… om nog maar te zwijgen van de hulpverleners

      Like

      • NL is te soft. In het buitenland pakken ze het beter aan. Raddraaiers worden zonder pardon in elkaar gemept, in een arrestantenbusje gepropt. en in het gevang gegooid.
        En voor de kosten opdraaien!

        Geliked door 1 persoon

        • JA helaas amar al te waar.. hier mogen randdebielen doen en laten wat ze willen…. de baas van de politie verschuilt zich (zie mijn verhaal bij zijn liefjes) en de politie krijgt een rechtszaak aan de broek als zo’n randdebiel een schaafwondje oploopt door te ‘hardhandig’ optreden… omgekeerde wereld

          ik blijf bij mijn oplossing: van het ijzerkerkhof een vliegtuig pakken, die vullen met net (niet) genoeg brandstof voor een elke reis Alcatraz … alles naar het buitenland wegbezuinigd dus de gevangenis in het buitenland is goed goed

          Like

  4. Het is een diep trieste ontwikkeling, waar gaat dit heen.
    Het meest schokkende vind ik wel dat men het ziekenhuis belaagt.
    Daar zijn mensen die zorg nodig hebben en de zorg gevende lopen ook op hun tandvlees.
    Vanavond ook weer raak in het land, wat denkt men hier mee te bereiken? Hans

    Geliked door 1 persoon

    • tja….de kersen op de vvd-taart zijn zuur hè

      Dat Flutte nog steeds met kop en schouders toch boven de rest uitsteekt is ook wel een signaal hè

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.