R.I.P Henny Vrienten

Jeetje…. 73… Icoon uit mijn jeugd

Zojuist schrok ik (alweer) van het bericht dat Henny Vrienten was overleden

RIP Henny !!

 

 

Heb én hou het goed  

16 gedachten over “R.I.P Henny Vrienten

  1. Wel een beetje raar, 73 jaar… Dat is jong tegenwoordig (en ja, ik héb de garantiebepalingen nog eens overgelezen en die gaan, de schoften, pas in vanaf 70, dus Henny máákt een kans als-ie langs de klantenservice komt…) Geintjes terzijde: hij heeft een te kort maar rijk en vruchtbaar leven achter de rug en met zijn muziek iets nagelaten waar we nog heel lang plezier van zullen kunnen hebben.

    Geliked door 1 persoon

  2. Ik wist dat hij ziek was, maar dit had ik nog niet verwacht. Ja en zo als je eerder opmerkte je schrikt toch, helemaal waar. Tijdgenoot die menig jong vrouwenhart sneller liet kloppen. Daar had ik dan weer geen last van. Deed mooie dingen ook voor Klokhuis.

    Geliked door 1 persoon

    • ja precies….

      dat hart-gedoe speelde bij mij ook niet, ik was eerder een Ernst Jansz meisje denk ik …als ik zou moeten kiezen… maar zo ver ging het bij mij al niet in die tijd

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.