28 Olifanten #2

28 juni schreef ik HIER over de Olifantenparade in Doetinchem, over 28 kunstwerken die in de hele maand juli verspreid over de stad te vinden -en fotograferen- zijn.

(Het kunstproject is opgezet in 2006, toen initiatiefnemers Marc en Mike Spits een structurele financiële ondersteuning wilden bieden aan organisaties die zich inzetten voor de olifant.
De eerste Elephant Parade was in Rotterdam in 2007, en na steden als oa Rio de Janeiro, Londen en Las Vegas is de reizende kudde nu dus te bewonderen in Doetinchem
.)

Daphne en ik, samen met Cincia, hadden na heel veel gepuzzel in de agenda’s van de dames….  die niet op kantoortijden werken, én afhankelijk zijn van partners die niet op kantoortijden werken… een datum gevonden waarop we allemaal konden … vandaag dus! En toen klopte enkele dagen geleden C aan mijn deur en kon ik dus niet meer mee.

De meiden moesten het zonder mij doen vandaag, ze beloofden me veel foto’s te maken en mij die te sturen zodat ik er alsnog een blog met album aan kon wijden en er, zij het achteraf toch een beetje bij kon zijn en mee kon genieten.

Dus, wil (of moet) jij ook de olifantenparade in Doetinchem (noodgedwongen) bekijken vanuit je luie stoel? Klik dan op de afbeelding hierboven! Veel plezier!

Het verslag van Cincia en haar foto’s staan uiteraard op haar eigen blog

En ik zeg natuurlijk: Dank je wel meiden !!

 

Heb én hou het goed  

12 gedachten over “28 Olifanten #2

  1. de dames brachten mooie opnamen voor je mee naar huis
    jij moet zorgen dat je fris en fruitig wordt en opgewekt en monter enz enz
    jij brengt die pracht bij ons , dus was je er toch een beetje bij
    en bij mij , want ik vond uit dat ik in ’18 in Doetinchem was 🙂
    nu sluiten en slapen

    Geliked door 1 persoon

  2. Mooie om te zien hoe soms Daphne en ik verschillend zijn in onze fotografie. Wij hebben zeker een leuke dag gehad maar stiekem miste wij je ook in onze gezelschap hoor😘

    Geliked door 1 persoon

    • Juist daarom vraag ik ook altijd naar jullie foto’s bij gezamenlijke uitjes… omdat ik dat al weet… ik vind het ook zo mooi want het bewijst dat iedereen met zijn eigen oog kijkt en dus andere dingen ziet, dat maakt zo’n fotografiedag extra leuk.

      Haha stiekem 😉 Lief hoor, ik had er graag bij geweest maar ja dat ging nou eenmaal niet hè… stel je voor, dat ik jou of Daphne aansteek en jullie dan weer anderen … brrrr ik moet er niet aan denken… en nee ik had/heb er ook zeker de puf niet voor…

      Geliked door 1 persoon

  3. Prachtige foto’s! Eén sprak me bijzonder aan en wel de olifant waarop je moet klikken om het album te openen. De olifant met indiaan blijft echter ook geweldig. Dank jullie wel, dames.

    Geliked door 1 persoon

    • Ja gaaf hè….

      Ja dat snap ik helemaal, dat beeld vondi k zelf ook heel mooi… het kunstwerk heet “Breekbaar’ , heel toepasselijk wel hè.. gezien waar Elephantparade voor staat ook …

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.