Apenote

Zoals jullie al wel weten steun ik met heel mijn hart Stg AAP en ben ik daarnaast ook adoptie-ouder van Calli.
Vandaag kreeg ik een mailtje met daarin een aanbod dat ik graag met jullie deel want aandacht kan je nooit te veel krijgen als het gaat om ‘goed doen’ aan hen in nood die van ons afhankelijk zijn …
En nu in Coronatijd al helemaal niet natuurlijk.

Wist u dat Stichting AAP vier keer per jaar het blad Apenote uitbrengt?
In de Apenote leest u het laatste nieuws over onze dieren, acties en reddingen.
Ook staan er interessante columns in van onze dierenarts Hester en gedragsdeskundige Godelieve.
Donateurs van AAP ontvangen het blad vier keer per jaar.
U kunt nu ook een exemplaar aanvragen

Gratis Apenote
Bent u benieuwd naar de Apenote?
Vraag dan gratis en geheel vrijblijvend een exemplaar van de Apenote aan.
U krijgt dan binnenkort de eerstvolgende editie thuisgestuurd, zodat u op de hoogte bent van het meest actuele nieuws.

Wil je dat ook?
Klik dan HIER

12 gedachten over “Apenote

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.