Het échte leven

Al een hele tijd wacht ik erop… het staat ook al een hele tijd in mijn agenda… de recorder staat al heel lang geprogrammeerd… Na eerdere seizoenen, waarbij ik ook altijd aan de buis gekluisterd zat zal dat ook dit seizoen niet anders zijn natuurlijk. Nationale TV die mij wel boeit, Nederlandse programma’s waarvoor ik wél de NL-zenders nodig heb. Na ‘Drukte in de dierentuin’  dat al een paar jaar van de buis is, is dit een leuke -én ook leerzame- opvolger. (Ook Blijdorp komt in dit seizoen voorbij).

Zaterdag om 19:05 is het eindelijk zo ver:
Het nieuwe seizoen van “Het Echte Leven in de Dierentuin” weer op tv!
In de eerste aflevering zie je de exclusieve beelden van de geboorte van Bumi (afrikaans olifantje op 16 augustus 2021) en krijg je een bijzonder kijkje in Het Berenbos.

Het Echte Leven in de Dierentuin zie je de komende weken op zaterdagavond om 19:05 op NPO1

 

 

Heb én hou het goed  

10 gedachten over “Het échte leven

  1. Het nieuwe seizoen van “Het Echte Leven in de Dierentuin” weer op tv!
    Een goede tip van je, het programma spreekt mij ook wel aan. Hans

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.